Повернення товару та гарантійні умови

Не підлягають обміну та поверненню:

  1. Товари, придбані покупцем спеціально на його індивідуальне замовлення
  2. Труби, за умови, що вони були порізані або відпускалася не ціла труба
  3. Щитове обладнання у зборі
  4. Відрізна кабельно-провідникова продукція
  5. Відводи сталеві 60°, 45°, 30°, 15°
  6. Витратні матеріали

 Усі транспортні та інші витрати, пов'язані із поверненням чи гарантійним ремонтом, несе на собі покупець.

 

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його на інший аналогічний товар протягом 14 днів з дня покупки, якщо він не підійшов за технічними характеристиками, габаритами, розміром, кольором або з інших причин, і не може бути використаний для застосування.


Повернення або обмін можливе за умови, якщо:

- товар не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка

- товар знаходиться у повній комплектації

- збережено товарний вид виробу

- відсутні механічні ушкодження, подряпини, потертості, які могли виникнути з вини покупця

- на товарі відсутні сліди експлуатації;

- в наявності оригінальна цілісна упаковка від виробника, а товари в блістерній (одноразовій) упаковці не розкривалися. 


Повернути товар, який уже використовувався, не вийде, крім випадків, коли він є бракованим.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:

  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості;
  • отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
  • обміняти товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

При поверненні грошей розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються протягом 7 днів із моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань із боку покупця.

 

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення за рахунок продавця чи зменшення вартості товару, за узгодженням сторін.

Що стосується виявлення істотних недоліків, покупець має право компенсацію повної вартості товару чи заміну товару на аналогічний.

Протягом 3-х днів продавець власним коштом проводить експертизу. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він має відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи. Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.

Вимоги покупця підлягають задоволенню лише щодо тих товарів, гарантійний термін на які не закінчився.

 

Гарантії

При отриманні товару уважно оглядайте його щодо наявності повної його комплектації, а також відсутності пошкоджень!

Наша компанія працює з офіційними представництвами перевірених світових брендів. Терміни гарантій від виробників різні, про них Ви можете дізнатися або в описі товару або у менеджера. Якщо в процесі експлуатації куплена у нас продукція вийшла з ладу, Ви можете звернутися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника або за допомогою у вирішенні цього питання безпосередньо до нас.

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушена безпека гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • неправильно заповнені документи (модель товару, серійний номер, дата продажу, немає печатки тощо)
  • змінений, стертий або не може бути встановлений серійний номер або програмне забезпечення

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу або не передбачене виробником